Loader
WD (Wild Drawing), Αθήνα, ©Georg Eichinger

Επιστημονική Ομάδα Προγράμματος CARE, Ελλάδα_ΑΠΘ

ΜΑΡΘΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος CARE_ Visual art education in new times: Connecting Art with REal life issues (CARE).

Screenshot 2021-01-24 at 5.05.04 PM
Δρ. Ιστορίας της Τέχνης – Μουσειολόγος, Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΑΠΘ και μέλος του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών στην Εκπαίδευση – EΠΕρΕφΕ.
 
Σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία, με ειδίκευση στην Ιστορία της Τέχνης στο Α.Π.Θ. Συνέχισε με υποτροφία αριστείας τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης στα Πανεπιστήμια του Cambridge και του Essex (UK) και έλαβε το διδακτορικό δίπλωμα από τον Τομέα της Ιστορίας της Τέχνης της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ (2000).

 

Στo πλαίσιo μεταδιδακτορικής έρευνας, με υποτροφία του Ιδρύματος Μιχελή, προχώρησε και σε σπουδές στη Μουσειολογία, με έμφαση στη μουσειοπαιδαγωγική, στο Πανεπιστήμιο του Leicester (UK), ενώ το 2006 παρακολούθησε στο Λονδίνο το Foundation Course in Art Therapy (British Association of Art Therapists) με έμφαση στα παιδιά και τα μαθησιακά προβλήματα.

 

Το διδακτορικό της είχε ως θέμα τη μελέτη του κινήματος του Σουρεαλισμού στην Ελλάδα, πεδίο που συνεχίζει να μελετά επιστημονικά. Έχει εργασθεί ως επιμελήτρια σε Μουσεία και διδάσκει από το 2000 σε Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο).
 
Η επιστημονική και ερευνητική της δραστηριότητα στρέφεται στους τομείς της Ιστορίας και Θεωρίας της Τέχνης, της αισθητικής αγωγής, στη μελέτη του ρόλου της τέχνης στην εκπαίδευση και της διδασκαλίας των μαθημάτων μέσω των τεχνών, στη μουσειοπαιδαγωγική και την πολυπολιτισμική εκπαίδευση.

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑ (ΣΟΥΛΑ) ΜΗΤΑΚΙΔΟΥ

Αναπληρώτρια Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος CARE_ Visual art education in new times: Connecting Art with REal life issues (CARE).

Screenshot 2021-01-24 at 5.14.17 PM
Ομότιμη Καθηγήτρια ΑΠΘ, αφυπηρέτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΑΠΘ και μέλος του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών στην Εκπαίδευση – EΠΕρΕφΕ. Έχει πτυχίο του Αγγλικού Τμήματος του Α.Π.Θ., πτυχίο Master’s από το McGill University του Montreal και διδακτορικό δίπλωμα από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. Η διδακτική εμπειρία της καλύπτει όλο το φάσμα ηλικιών από παιδιά προσχολικής ηλικίας μέχρι μεταπτυχιακούς φοιτητές και φοιτήτριες. Επίσης, έχει διδάξει σε πολλά προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών.
 
Έχει πάρει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα με θέμα την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και την εκπαίδευση παιδιών γλωσσικών μειονοτήτων. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα και οι δημοσιεύσεις της αφορούν σε θέματα εκπαίδευσης παιδιών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με στόχο την καταπολέμηση διακρίσεων και αποκλεισμών, τη διαπολιτισμική επικοινωνία και την ένταξη.

ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΞΟΥΒΕΡΟΥΔΗ

Ιστορικός της Τέχνης, με ειδίκευση στην Σύγχρονη ελληνική τέχνη.

Screenshot 2021-01-24 at 5.37.02 PM
Απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας (Α.Π.Θ) και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Ιστορίας της Τέχνης (Α.Π.Θ.). Υπότροφος του Ι.Κ.Υ. για διεξαγωγή μεταπτυχιακής και διδακτορικής έρευνας. Διδάσκουσα σε ιδιωτικά και δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα, συνεργάζεται από το 2007 με το ιδιωτικό κολλέγιο ΑΚΤΟ, όπου διδάσκει Ιστορία της Τέχνης, της Αρχιτεκτονικής και του Design. Είναι κάτοχος του διπλώματος του ξεναγού και έχει πάρει μέρος στην οργάνωση εκθέσεων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων [Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης /Αναδρομική Έκθεση Ν. Κεσσανλή, Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών].